K doručování vašich objednávek využíváme externí společnosti. Všechny kurýrní společnosti, se kterými spolupracujeme, byly opakovaně prověřeny, a přesto se za určitých okolností může stát, že vaše objednávka nedorazí v předem dohodnutých termínech.
Pokud dojde ke zpoždění vaší objednávky, postupujte prosím následovně:
- jste od nás obdrželi veškeré informace o zásilce na svůj e-mail - zkontrolujte číslo nákladního listu a kurýrní společnost, která vám zásilku doručí.
- zkontrolovat, kde se vaše zásilka nachází v elektronickém systému kurýra, pomocí odkazu, který jsme vám zaslali v e-mailu.
- pokud kurýrní společnost zásilku ztratila, neprodleně nás informujte, abychom vám mohli zaslat nový produkt.
- pokud u kurýra nenajdete informace o své zásilce, neprodleně nás kontaktujte na čísle 0888 0 66662.