Adresa: Sofie, 15 Geo Milev StZavolejte nám: +359 8 7777 9009Email: customers@monna.bg
Adresa: Sofie, 15 Geo Milev StZavolejte nám: +359 8 7777 9009Email: customers@monna.bg

Košík

Celkem:$170.00

Oblíbené


Snadná reklamace

Procento reklamací z důvodu závad je u nás velmi nízké, ale je dobré vědět, že všechny případy, které se vyskytnou, neprodleně vyřešíme, abychom vám mohli zaručit maximální spokojenost. Je zcela v našem zájmu najít co nejrychlejší řešení vaší reklamace, takže se nemusíte obávat, že byste museli čekat déle, než je nutné. Případy obvykle vyřešíme během několika dnů.
Všichni registrovaní zákazníci mohou požádat o prominutí konkrétně prostřednictvím svého zákaznického účtu.

Pokud se rozhodnete objednávku zrušit, zašlete ji na adresu:
Monna International, Sofie, 15 Geo Milev St
spolu s vyplněným formulářem, který naleznete klepat
Zrušit rezervaci můžete také přímo v naší kanceláři. V případě, že formulář vyplníte bez pomoci našich pracovníků, nezapomeňte uvést, v čem spatřujete vadu zboží nebo jak se vada projevuje, a také možný způsob řešení reklamace.
Zákazníci, kteří se u nás již zaregistrovali, mají možnost reklamovat vrácené zboží prostřednictvím svého účtu. V sekci "OBJEDNÁVKY" můžete vybrat produkty, které chcete vrátit, a zaslat nám je kurýrem zpět. Ve svém účtu můžete také sledovat stav vrácení zboží.
O průběhu vyřizování vaší reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení nebo zamítnutí, vás budeme písemně informovat e-mailem nebo textovou zprávou. V případě potřeby vás budeme kontaktovat také telefonicky.
O vaší žádosti rozhodneme ve velmi krátké době. Správné uzavření reklamace, včetně odstranění závady, nebude trvat déle než 30 dní. V opačném případě máte právo požadovat úplné zrušení objednávky. Abychom mohli lhůtu co nejpřesněji dodržet, potřebujeme také vaši aktivní spolupráci.

Společnost Monna International nese právní odpovědnost za vady, které se na výrobcích objeví v době dodání a/nebo po dobu 24 měsíců. Je důležité vědět, že neneseme odpovědnost, pokud se vady vyskytnou v důsledku nesprávného používání. V případě již použitých výrobků neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení použitého zboží.
Je důležité vědět, že zvýšená citlivost nebo alergická reakce nemůže být sama o sobě považována za vadu. Za vadu nelze považovat ani zjištění závad u dárků nebo jiných bezplatných služeb, které jsou doplňkem vašich služeb. Fotografie výrobků v našem e-shopu jsou pouze ilustrativní a nepředstavují závazný popis zboží.

V případě vady zboží se můžeme společně domluvit na kompenzaci ve formě poukazu.
Kromě toho máte právo na odstranění závady opětovným dodáním nebo opravou.
Pokud je pro nás odstranění vady nemožné nebo neoprávněné, máte právo požadovat slevu z kupní ceny. V takovém případě si zboží ponecháte a my vám vrátíme část kupní ceny.
Pokud se jedná o podstatnou vadu, můžete také odstoupit od kupní smlouvy. V takovém případě nám zašlete zboží zpět a my vám vrátíme plnou cenu výrobku.